ПРАКТИКИ ДЛЯ ПОПЕРЕДЖЕННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ СЕРЕД УЧНІВ

1. Починайте день із практики «Спільне коло», під час якої вчитель та учні стають в коло і бажають один одному щось хороше, або виконують «ритуал передачі хорошого настрою». Для цієї вправи можна використовувати передачу.
2. Використ

овуйте м’які іграшки для тактильної релаксації. Пропонуйте дітям погладити ведмедя, помасажувати вушко і т.д.

3. «Подарунок однокласнику» – цю вправу можна також виконувати у спільному колі. Кожен учень, як і вчитель, має по черзі назвати будь-якого іншого учня у класі, і сказати що він йому сього дарує. Наприклад: «Я хочу подарувати тобі сонечко/хмаринку/посмішку».
4. Залучайте учнів до практикування вдячності. В кінці навчального дня запропонуйте їм приєднатися до спільного кола і кожен по черзі може сказати кому він сьогодні допоміг і хто зробив щось хороше для нього.
5. Запропонуйте учням протягом тижня збирати та записувати веселі історії з їхнього життя, а в кінці тижні, у спільному колі, ними можна поділитися.

Опублікував(ла) VeLa
Попередній запис
ПРАКТИКА: ШАКАЛ І ЖИРАФ ДЛЯ ПОДОЛАННЯ АГРЕСІЇ СЕРЕД ДІТЕЙ
Наступний запис
ЯК ПОДОЛАТИ АГРЕСІЮ В ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ?
Залишити відповідь
Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *