ПРАКТИКИ ДЛЯ ПОПЕРЕДЖЕННЯ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ СЕРЕД УЧНІВ

1. Починайте день із практики «Спільне коло», під час якої вчитель та учні стають в коло і бажають один одному щось хороше, або виконують «ритуал передачі хорошого настрою». Для цієї вправи можна використовувати передачу.
2. Використовуйте м’які іграшки для тактильної релаксації. Пропонуйте дітям погладити ведмедя, помасажувати вушко і т.д.

 

3. «Подарунок однокласнику» – цю вправу можна також виконувати у спільному колі. Кожен учень, як і вчитель, має по черзі назвати будь-якого іншого учня у класі, і сказати що він йому сього дарує. Наприклад: «Я хочу подарувати тобі сонечко/хмаринку/посмішку».
4. Залучайте учнів до практикування вдячності. В кінці навчального дня запропонуйте їм приєднатися до спільного кола і кожен по черзі може сказати кому він сьогодні допоміг і хто зробив щось хороше для нього.
5. Запропонуйте учням протягом тижня збирати та записувати веселі історії з їхнього життя, а в кінці тижні, у спільному колі, ними можна поділитися.

Опублікував(ла) VeLa
Попередній запис
ЯК ПОДОЛАТИ АГРЕСІЮ В ШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ?
Наступний запис
ДИТИНА І ГАДЖЕТИ: КОРИСТУВАННЯ У ШКОЛІ
Залишити відповідь
Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *