CASE STUDY: як допомогти дитині соціалізуватися в новій школі

Опис випадку:

Хлопчик. 9 років, навчається у 2 класі. Живе на безпечній території України, виїхав з зони бойових дій.
Переїхав у село з Харківської області, має проблеми у соціалізації в класі. Він не спілкується з іншими дітьми, не бере участь у групових заняттях, не приймає участь у спортивних змаганнях та іграх на перерві. Крім того, Денис часто залишається відстороненим, не спілкується зі своїм оточенням, не реагує на звернення до нього, а також може почати кричати, якщо хтось з нього звертається.
Що вже робили: Звернулися до шкільного психолога, вона провела консультацію і сказала, що у хлопчика просто стрес після переїзду у нову місцевість і кардинальної зміни в житті.

Запитання: Як допомогти учню в налагодженні контактів з однокласниками? Як допомогти йому влитися в колектив? Якщо без психолога ніяк і ми його знайдемо, то що може паралельно робити вчитель, щоб покращити ситуацію.
Розбір та детальний аналіз кейсу тут:

Опублікував(ла) VeLa
Попередній запис
Case study: як говорити з підлітками про здорові стосунки
Наступний запис
Терапевтична дискусія: негативний вплив гаджетів та інтернету на сучасних дітей
Залишити відповідь
Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *