КВАДРОБЕРИ: ЯК ВЗАЄМОДІЯТИ З ПРЕДСТАВНИКАМИ НОВОЇ СУБКУЛЬТУРИ

Останнім часом в інтернеті з’явилось багато розмов про нові молодіжні субкультури, такі як квадробери, фурі та теріани. Наші фахівчині із США допомогли розібратися в особливостях взаємодії з представниками нових субкультур.

Чим відрізняються квадробери, фурі і теріани?

Квадробери – це люди, які імітують рухи тварин, часто на чотирьох кінцівках. Вони носять костюми тварин, можуть видавати звуки та поводитися як звірі. Цей тренд набрав популярності завдяки соціальним мережам, особливо TikTok.

Фурі – це субкультура, яка зародилася набагато раніше, ніж квадробери. Представники цієї субкультури створюють антропоморфних персонажів, найчастіше тварин, і ототожнюють себе з ними. Вони створюють костюми, малюнки, пишуть фанфіки та беруть участь у різних заходах, пов’язаних зі своїми персонажами. На відміну від квадроберів, фурі не обов’язково імітують рухи тварин і часто не вважають себе тваринами, а просто ототожнюються з ними на емоційному рівні.

Теріани – це люди, які відчувають глибокий емоційний зв’язок з тваринами. Вони можуть відчувати себе тваринами на духовному рівні і навіть вірити в те, що в минулому житті були тваринами. Теріани відрізняються від фурі тим, що не обов’язково створюють персонажів і не мають зовнішніх атрибутів.

Як будувати взаємодію з представниками цих субкультур?

  1. Створіть атмосферу довіри:
    • Будьте відкритими, демонструйте свою готовність вислухати та зрозуміти точку зору підлітка, навіть якщо вона відрізняється від вашої.
    • Уникайте осуду, створіть безпечний простір, де підліток не буде боятися бути відвертим.
    • Заохочуйте до діалогу, задавайте відкриті запитання, які стимулюють до обговорення та роздумів.
  2. Вивчайте субкультури:
    • Знайдіть інформацію про субкультури, які цікавлять ваших учнів. Це допоможе вам краще розуміти їхні інтереси та мотиви.
    • Не використовуйте стереотипи, сприймайте кожного підлітка як індивідуальність, а не як представника певної групи.
  3. Знайдіть спільну мову:
      • Спробуйте знайти спільні інтереси з підлітком, які не пов’язані з його субкультурою.
      • Покажіть, що вам цікаво те, що цікавить його.
  4. Співпрацюйте з батьками, психологами та педагогами:

    • Обговорюйте з батьками, психологами та педагогами особливості поведінки підлітка та разом шукайте шляхи вирішення проблем.
    • Спільна діяльність допоможе зміцнити довіру між усіма учасниками освітнього процесу.
  5. Підтримуйте індивідуальність:

    • Дозволяйте бути собою, адже підлітки мають право на самовираження, навіть якщо воно відрізняється від загальноприйнятих норм.
    • Допоможіть підлітку знайти конструктивні способи реалізації своїх інтересів.

Якщо ви маєте запитання та бажаєте їх обговорити, ми запрошуємо вас приєднуватися до зустрічей у форматі Case Study, які відбуваються щопонеділка о 18:00 за посиланням: https://lesley.zoom.us/j/91272300817?pwd=SFNmQUIvT0tRaHlDaVYrN3l5bzJVQT09 

Опублікував(ла) VeLa
Попередній запис
ЗУСТРІЧІ У ФОРМАТІ CASE STUDY
Наступний запис
МАЙНДФУЛНЕС І ПРОГРАВАННЯ МУЗИКИ
Залишити відповідь
Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *